דבר מנהל העמותה

קצת עלי

שמי, אבי טולדו, יליד פברואר 1953, תושב בת ים.

בהשכלתי, אני בעל תואר ראשון במתמטיקה ובמחשבים, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות של מימון וחשבונאות.

הייתי איש מרכז הדרכה של בנק דיסקונט, ובמסגרת זו נבחרתי למקום ראשון בבחירות ארציות לועד העובדים של הבנק. לאחר עשר שנות עבודה בבנק, עברתי לחברת חשבשבת, שם שימשתי  בין השאר כעוזר מנכ"ל בחברה. ביוני 1992 פניתי לעצמאות והקמתי חברה בע"מ שמתמחה באפיון, ניתוח, תכנון, תכנות והטמעה של אפליקציות משלימות סביב חשבשבת. 

בצבא שרתתי במילואים ברציפות עד גיל 65, ובין שאר תפקידיי כקצין, הייתי 7 שנים מג"ד מילואים בדרגת סא"ל.

משמש משנת 1974 קצין משטרה מתנדב במרחב איילון ובהמשך, עם הקמת אגף התנועה במשטרת ישראל, קצין סיור על ניידות משטרת התנועה הארצית בכבישים הבין עירוניים.

מעורב ומאוהב בשבילי הארץ, מטייל קבוע למעלה מ 50 שנים בחברה להגנת הטבע, וסורק את הארץ לאורכה ולרוחבה בגאיות ובנחלים, במצוקים ובשטחים ההרריים, ובשנים האחרונות במסלולי "שביל ישראל" מהגולן ועד אילת.

המעורבות בעולם לקות הראיה והעיוורון

אני מעורב למעלה מ 40 שנים ברציפות בפעילות התנדבותית עם עיוורים ולקויי ראיה. אני נשאל שוב ושוב היכן זה התחיל ומה הניע אותי פנימה לעולם הזה ? תשובה אין לי, אבל זה גם אינו חשוב. חשובים הנתינה, הסיוע, מתן כתף ואף יותר, הבנת המגבלה מחד והסיוע הנדרש מאידך. בין שאר הפעילויות: ליוויתי עיוורים בצליחת הכנרת, בפעילויות שטח והוואי, בנופשונים, בצעדות עממיות, ועוד.

רכבתי 7 שנים בשתי קבוצות טנדם שטח שונות כרוכב קדמי, ובחלק מהזמן שימשתי גם כחובש הקבוצה.

מתוך הכרות קרובה של צרכי העיוורים, הקמתי ב 2017 את "רגליים בשניים", כמענה לצורך רחב של עיוורים ולקויי ראיה לרכיבת טנדם פחות אתגרית וקשה, שמאפשרת לקהלים רחבים יותר לקחת חלק בפעילות.

נכון ל 2022, "רגליים בשניים" מונה 70 רוכבים, בטווח גילאים של 25-76, רוכבת 3 פעמים בשבוע (שני, רביעי, ששי), מרחק ממוצע של 25-40 ק"מ לרכיבה !!

והאני מאמין שלי

נתינה ללא תנאי, שלא על מנת לקבל תמורה, בוודאי לא תמורה כספית.

שילוב אופטימלי של פעילויות, למרות מגבלת הראיה.

עידוד של מעורבות חברתית עם קהלים שונים.

כאדם המאמין בפעילות גופנית רציפה ומדודה כחלק מאורח חיים נכון, מתן האפשרות לעיוורים וללקויי ראיה לרכוב על אופניים, הינה עוד מרכיב בהעשרת תמהיל הפעילויות של הרוכבים, בבחינת "להיות שווה בין שווים".

/ 5.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגליים בשניים
דילוג לתוכן